Σάββατο 26 Μαΐου 2012

ΓΑΙΑΣ ΜΗΝΥΜΑ


Αγαπημένα μου παιδιά,

Σας ακούω, είμαι μαζί σας και σας αγαπώ πολύ. Πρόκειται για μια στιγμή τώρα που  ο σπόρος της αρχικής  μου Συνείδησης του Θεού  έχει αποκατασταθεί και τώρα επεκτείνεται με γεωμετρική πρόοδο και δύναμη κάθε μέρα.
 Αυτό το είχε γίνει  με τον Ιερό Πλανήτη και πάλι . Αυτό συμβαίνει λόγω της Θείας εντολής της Ανάληψης  που  δοθεί  σε  όλα τα όργανά μου, όπως το φυσικό σώμα μου (ΓΗ) στην οποία όλοι ζούμε.
Και αυτό μπορεί να συμβεί, διότι η κυριαρχία των φυλών, οι οποίοι δεν σέβονται τα άλλα όντα και οι οποίοι πιστεύουν σε χαμηλότερες δονήσεις και είναι περιορισμένης συνείδησης, βρίσκονται στο στάδιο της απομάκρυνσης για τα καλά.
Η Ανάληψη μου επίσης θα δοθεί σε όλους, οι οποίοι επιθυμούν να έρθουν μαζί μου. Αυτή είναι η υπόσχεση που έχει δοθεί σε εσάς πριν την ενσάρκωση σας εδώ για αυτή τη στιγμή, και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είστε εδώ.





Τα φυσικά σας σώματα τα οποία είναι κατασκευασμένα από τα στοιχεία μου, πρέπει κατ 'ανάγκη - όπως μετακινηθούν  μαζί μου –και  η αλλαγή
να γίνει  με τέτοιο τρόπο ώστε να συντονιστούν  με τη  νέα μου  δόνηση, στην  οποία σύντομα θα γίνει η  μετάβαση.
Ως φορείς μετάβασης , επίσης θα μεταβεί και η συνείδηση ​​σας.
 Η ελαφρότητα των νέων οργάνων σας που θα επιτρέψει τη συνείδησή σας να επεκταθεί, αντί να φυλακιστεί σε ένα πυκνό σώμα και απλώς να ταυτιστεί με τις βασικές λειτουργίες και το περιβάλλον του.
Είναι όμως ένα πράγμα, ότι το σώμα σας αλλάζει, και ένα άλλο, ότι και η συνείδησή σας  αλλάζει.
Η  ξαφνική αύξηση και επέκταση της συνείδησης σας θα είναι ένα σοκ για σας, χρειάζεστε να προσαρμοστείτε πριν, βήμα προς βήμα.
Διότι χωρίς αυτήν την σταδιακή προσαρμογή θα βιώσετε νέες απώλειες στο κόσμο σας , άγνωστα πράγματα του παρελθόντος σας. Και αυτό θα σας τραβήξει στο παλιό κόσμο σας.
 Ως εκ τούτου, είναι επιθυμητό όσο το δυνατόν περισσότεροι   από εσάς - εκείνοι που θέλουν να έρθουν μαζί μου όταν εγώ η ίδια έχω ήδη την εμπειρία της μεγάλης αλλαγής –να  αρχίζουν τώρα να προετοιμάζονται για μια υψηλότερη συνείδηση, την ίδια με αυτή  που θα αντιμετωπίσετε στη 4η ή 5η διάσταση.

Θα το κάνετε αυτό, καλλιεργώντας την παρουσία σας στην καρδιά σας, που διδάσκει την ειρήνη, τη διαχρονικότητα και την αγάπη.

Παρά το γεγονός ότι θα εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε τα αντικείμενα ενός "εξωτερικού κόσμου" στην 4η διάσταση, που θα κυκλοφορούν  από τις χαμηλότερες  και πυκνότερες δονήσεις , που σας απαλλάσσει από την ταύτιση με αυτές  και αντίστοιχα αντικείμενα……., τα οποία μπορείτε ακόμη στο θέμα αυτό,  τη στιγμή ως μέρος της σας αυτο, ή αυτο-προσδιορισμό.?

Αλλά θα πρέπει να βγείτε  από αυτή τη φυλακή-  όπως το κράτος και να αποκτήσετε  μεγαλύτερη ελευθερία και μια νέα αίσθηση του αντικειμένου-λιγότερο αιωνιότητα στο κέντρο της ύπαρξής σας. Αυτή είναι μια πολύ όμορφη πολιτεία του εμπειρία. Αλλά μπορεί να είναι τρομακτικό, γιατί αυτή η ελευθερία από τους περιορισμούς πυκνότερο απαιτούν από εσάς να είναι ανεξάρτητη από τον εξωτερικό κόσμο σας και να βασίζονται πλήρως για τον εαυτό σας.

Με άλλα λόγια, θα αρχίσετε να συνειδητοποιείτε  ότι στην πραγματικότητα ο εξωτερικό κόσμο σας υπάρχει στον εαυτό σας, δηλαδή μέσα στο χώρο της καρδιάς σας.

Αργότερα, όταν μετάβαση στην 5η διάσταση και πέρα, ακόμα και ο κόσμος μέσα σου θα υπάρχει μόνο αν θέλετε, γιατί έχουν συνειδητοποιήσει ψευδαίσθηση της, και ότι δεν είναι πλέον απαραίτητη. Αντ 'αυτού μπορείτε να απολαύσετε καθαρό φως και την ακτινοβολία ως μια έμφυτη έκφραση της συνείδησης σας. Αλλά φυσικά, μπορείτε να δημιουργήσετε και να δημιουργήσετε εκ νέου ένα τέτοιο κόσμο, κάθε φορά που επιλέγετε, εάν αυτή είναι η επιθυμία σου, μόνο για χάρη του παιχνιδιού εμπειρία, την ψυχαγωγία, το πείραμα και χαρούμενη.

Όσοι δεν επιθυμούν ακόμη να μετάβαση μαζί μου, θα εξακολουθούν να έχουν την ευκαιρία αργότερα, όταν ο χρόνος τους έχει έρθει, όταν θα είναι έτοιμες. Ως εκ τούτου, δεν θα βιώσουν μαζί μου αμέσως την νέα ελευθερία της συνείδησης, αλλά θα συνεχίσει να ζει στην ψευδαίσθηση, ότι ο εξωτερικός κόσμος, όπως την βιώνουν, είναι ξεχωριστή από αυτούς και δεν έχει τίποτα να κάνει με αυτούς, εκτός από την αξία που δώσει κατά προτίμηση ή δουλεία.

Αλλά όλοι εσείς, που τώρα επιθυμούν να έρθει μαζί μου και να εξυπηρετήσει, θα κάνει τη μεγάλη διαφορά στη συνείδηση ​​και θα διδάξουν τους άλλους, οι οποίοι αρχίζουν να ξυπνούν σε αυτή τη νέα κατάσταση. Στη συνέχεια, ο χρόνος σας έχει έρθει να βοηθήσει την ανθρωπότητα να αναπτύξουν την αληθινή ταυτότητά τους και να ξυπνήσουν στη Θεία Συνείδηση, σύμφωνα με τις δικές τους χρονοδιάγραμμα.

Αλλά μην ανησυχείτε ότι οι αντιξοότητες, όπως είναι τώρα που υπάρχει ακόμα για εκείνους που υπηρετούν το φως, θα συνεχίσει! Όλες οι θεϊκές δυνάμεις θα σας υποστηρίξει στην υπηρεσία σας από τότε, όπως δεν θα πρέπει να εργαστούν κατά τη ροή, αλλά οι άνεμοι της εξέλιξης, θα φέρει και την υποστήριξη σας.

Οι άνεμοι της εξέλιξης είναι καινούργια φτερά μου ως μιας ανερχόμενης πλανήτη, αλλά όπου εξακολουθεί να μην ζει μια ανθρωπότητα που δεν έχει ακόμη πλήρη επίγνωση του ποιος είμαι και εις το οποίο θα εξελιχθεί. Αλλά όλοι θα έχουν την εξαιρετική ευκαιρία στα επόμενα χρόνια, να ενώσουν τη συνείδηση ​​μου. Αυτός είναι ο λόγος τους οποίους ενσαρκώθηκαν εδώ.

Όλοι όσοι είναι σήμερα αφιερωμένη στο φως και μαζί μου, θα είναι οι μελλοντικοί οδηγοί της ανθρωπότητας σε όλα τα κοινωνικά στρώματα, και διεισδύοντας αόρατα μέσα από την ανθρωπότητα με τους κωδικούς του διαφωτισμού και της ενότητας αγάπη-συνείδηση. Αυτό είναι ό, τι είμαι ήδη από τώρα. Ωστόσο, η δομή του φυσικού σώματος μου έχει ακόμα να είναι σύμφωνες με αυτή. Είναι η διαδικασία που όλοι μοιραζόμαστε, αγαπημένοι, σε αυτό το ευοίωνο χρόνο.

Και είναι απαραίτητο να αυξηθεί μέχρι εκείνη την πλήρη Φως της Αγάπης στο χρόνο ούτως ώστε η μετάβαση μας μαζί μπορεί να είναι ομαλή και ήπια για όλους. Αυτό ζητώ από εσάς, αγαπητοί μου.
Ας είναι αυτό το δώρο για όλη την αγαπημένη ανθρώπινη οικογένεια και όλα τα βασίλεια μου!

Με όλη την αγάπη μου,
Είμαι Γαία!


Μήνυμα  μέσω του  UTE

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου